Aktualności

    • Dofinansowane z UE szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej firm - uzyskaj nawet 80% zwrotu w inwestycję!

      Wszystkie szkolenia prowadzone przez Polską Grupę Szkoleniową są dofinansowane z programu usług rozwojowych. Każda firma, która spełni kryterium MŚP... Czytaj więcej

    • Kompleksowy program szkoleniowy dla pływalni i obiektów sportowych

      Aby efektywnie prowadzić sprzedaż i pozyskiwać nowych Klientów potrzebny jest dobry personel. Badania wskazują, że osoby pracujące w dziale obsługi k... Czytaj więcej

    • Nowy cykl szkoleń dla działów obsługi klienta

      Ruszamy z kolejnym cyklem szkoleń dla sprzedawców. Szkolenia w formie warsztatów - cwiczymy, ćwiczymy i jeszcze raz ćwiczymy :-) - odbywają si... Czytaj więcej

Kompleksowy program szkoleniowy dla pływalni i obiektów sportowych

Aby efektywnie prowadzić sprzedaż i pozyskiwać nowych Klientów potrzebny jest dobry personel. Badania wskazują, że osoby pracujące w dziale obsługi klienta powinny przynajmniej raz w roku przechodzić odpowiednie szkolenie. To pozwala na bieżące wprowadzanie nowej jakości obsługi co przekłada się na zadowolenie klienta i bezpośrednie przychody przedsiębiorstwa. Jest to bardzo ważne, ponieważ postawa osób reprezentujących firmę kształtuje jej wizerunek.

Szkolenie pomoże rozpoznać motywy kierujące różnymi typami Klientów i nauczy, co pracownicy obiektu mogą zrobić, gdy znajdą się w trudnej sytuacji.

Proponujemy szkolenie dla działu obsługi klienta oraz obsługi ratowniczej (czyli wszystkich osób, które są bezpośrednio na pierwszej linii kontaktu z Klientem). 

Jest to już kolejna edycja programu dla obiektów sportowych - poprzednia cieszyła się dużą popularnością a z warsztatów skorzystały pływalnie z całej Polski. 

Patronat nad programem objął portal branży basenowej Basenprof.

Zapraszamy do kontaktu:

e-mail: redakcja@basenprof.pl

tel. 0048 604 557 481

Zaufali nam:
Nasza jakość potwierdzona przez: